Medeltidsveckan

Helt okej Medeltidsvecka! Kan ju aldrig bli dåligt när det är MTV...
Veckan bjöd på det sedvanliga, samt en del regn. Fick inte för många bilder på mig själv (läs: bilder där jag ser normal ut) här är en iaf, i min gamla gröna klänning, nya röda underklänningen och mi-partihättan. Torsdag eftermiddag. Ni som var där vet hur mycket det regna på dagen, vi va ute mitt i det. Här är man lite upptorkad iaf, men jag måste säga att jag har lärt mig älska vadmal efter detta, min hätta torka först, och släppte inte in någon väta alls! :D

Kommentarer
Postat av: Minna Nilsson

Kan man få lite närbilder på den gröna klänningen? Den ser oerhört snygg ut! :)

Svar: Tack tack :) Ja, det ska jag nog kunna plocka fram. Drar upp ett inlägg med lite bilder på den så snart jag har tid!
Maja

2012-08-21 @ 20:44:59
URL: http://synvinklar.se/minna/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0