Bockstensmannen

Den börjar ta form! Håller på med hosorna nu, sen är det nästan helt klart!
Känns rätt så bra inför medeltidsveckan faktiskt! Fyra veckor kvar, och jag har betat av min lista rätt så ihärdigt! Tog ett litet stopp på ärmarna till gamurran, men det ska väl gå vägen de också, även om dem inte är så jättenödvändiga, så jag klarar mig utan dem.
Sen så beställde jag tyg från korps för en vecka sedan som inte dykt upp ännu, det är till min kampfrau, så jag hoppas det hinner komma i tid, annars är det rätt så tråkigt... Men det borde nog komma i veckan någon gång

Kommentarer
Postat av: Ellie

Oj vad mycket fint du gör! Älskar gamurran :D. Tänk vad roligt det skulle vara att kunna sy kläder, roligt att du tar vara på din talang! Fortsatt lycka till! =)

2012-07-10 @ 20:56:11
Postat av: Maja

Tack Elli! Ja, gamurran är fin den ;) Det är bara att du sätter dig ner och börjar knäpa vid symaskin så ska du se att du får ihop kläder också, det är inge svårt om man tycker det är kul!

2012-07-21 @ 10:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0