Gardekorset klart!

Såhär fint blev det! Helt ok tycker jag! Jag ville ha en stor huva, men den blev nog nästan lite för stor, men funkar bra ändå! Ärmarna är långa, precis som jag ville, och sedan ska det ju vara ett ärmhål längre upp på ärmen också, som bilden nedan visar..
Tyckte personligen inte att det blev så jättebra med dem hålen, men syftet är ju att kunna arbeta fritt med händerna, utan några ärmar som kommer ivägen, och det är nog väldigt praktiskt!
Om ni undrar vad som skymtas på provdockan i bakgrunden så får ni lsa mer om det i nästa inlägg ;)

Kommentarer
Postat av: Alex

Snubblade in på din sida när jag sökte på "Mantel med huva". Snygg design! Du vill inte dela med dig av ditt mönster?

2012-09-01 @ 18:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0